Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Suzanne

Vi på ekonomi och planering AVUNDAS dig!! Här hemma ser det ut som en riktig vinterdag med snö, sol och minus åtta. Kram från oss alla!

2007-11-21 @ 11:29:06
Postat av: Britta

Hej!
Oj, oj vad det ser härligt ut! Alla funderar över hur du har det så jag skickade ut "din blogg-länk" till hela Ek o Pl. Ha nu en fortsatt jättebra resa! /Kram Britta

2007-11-22 @ 08:42:48
Postat av: Britt

Hej Erika!
Ser härligt ut. Mamma och jag har varit runt spåret vid Korkskruven d v s Älvsjöskogen. Lite värme från er hade inte suttit illa. Vi hade båda tights under långbrallorna och jag frös ändå och dessutom mössa på huvudet.Ta med lite sand för dekoration åt Mamma så kanske solstrålarna följer med. Kram Britt o Mamma

2007-11-24 @ 14:16:22
Postat av: Berith o Erik

Hej Vi har det bra, hoppas ni också klarar er från magsjuka etc. Bör komma lite mer snö innan Urban
kan köra sin skoter. Här är det c:a 5-6 gr minus
Kram till er båda

2007-11-24 @ 19:24:19
Postat av: Berith o Erik

Hej. Här är det 2 minusgrader, och mycket snö. Erik har skottat i Råneå. allt bra. Har Ni varit och hälsat på våra vänner på Clubb 44, och Kero där vi bodde.

2007-12-01 @ 17:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0